Castelul Bran (foto), Peleşul şi Castelul Corvinilor sunt locurile din România care au atras cele mai multe căutări pe Google Maps, în primele zece luni ale anului, în timp ce, la nivelul Capitalei, cele mai căutate repere culturale au fost Ateneul Român, Muzeul de Istorie şi Muzeul Antipa, relevă o analiză întocmită de Google, transmite Agerpres.

Cât priveşte căutările în Europa, Muzeul Luvru din Paris şi British Museum din Londra au fost obiectivele cele mai populare pe Google Maps. În ierarhia dedicată celor mai căutate obiective culturale şi turistice, după numărul de recenzii pe Google Maps, este prezent şi Castelul Bran.

În România, obiectivele culturale cu cele mai mari note pe Google Maps sunt, în ordine: Colecţia Ţiriac, Ateneul Român şi Teatrul Naţional Bucureşti.

„În special în perioada sărbătorilor şi mini-vacanţelor, locuri precum magazine sau restaurante tind să devină aglomerate. Unii vor să evite aglomeraţia – cum ar fi în magazine sau mijloace de transport, alteori oamenii caută momentele când este cea mai multă lume, cum ar fi în baruri. Pentru a afla informaţii despre gradul de ocupare al unui loc de pe Google Maps, trebuie doar să accesezi locul respectiv şi să faci scroll până la secţiunea ‘Ore de vârf’, unde sunt afişate aceste informaţii, pe zile ale săptămânii şi intervale orare. Google a lansat instrumentul ‘Area Busyness’, care arată gradul de aglomerare în diferite părţi ale oraşului. Poţi astfel să eviţi aglomeraţia sezonieră din jurul unor locuri precum patinoarul sau târgul de Crăciun”, precizează compania, într-un comunicat transmis, vineri.

Potrivit sursei citate, în topul celor mai aglomerate linii de transport în comun din România, în 2021, se află printre altele: Saturn – Bd. Gării – Rulmentul Braşov, Linia de autobuz 101 din Bucureşti, Linia R434 Bucureşti – Ilfov, Linia 783 Bucureşti – Ilfov, Linia 76 din Bucureşti, Linia 102 din Capitală şi Linia 104, tot din Bucureşti.