Probabil cu totii recunoaştem din această poză clipul de la BCR, care imită celebra de acum scenă din Basic Instinct, cu Sharon Stone şi Michael Douglas.

Indrăzneaţă idee! Totuşi nepotrivită total pentru o banca!

In trecut BCR ne obişnuise cu ideea ca din cand in cand au si reclame indraznete. Cea cu sotul prins in casa cu amanta pentru ca sotia a scapat de actele bancare mult mai repede decat se astepta acesta, este este un exemplu destul de bun.

Totuşi acum au sărit calul. Ideea transmisă este ca prin favoruri sexuale la banca reusesti sa obtii ce vrei. Faptul ca imiti o poveste extrem de bine cunoscuta pentru imoralitatea si coruptia ei si o asociezi cu un produs bancar s-ar putea sa nu dea chiar bine.

Nu inteleg unde a vrut sa bată regizorul: – sa iti doresti creditul ca pe duduia din imagine? sa iti convingi creditorul printr-un comportament sexual agresiv?

Dacă s-a gândit ca 0 (zero) este prezentat “figurat” de faptul ca domnisoara nu are lenjerie intimă pe ea, cred ca a cam dat cu bata in balta.

Ce va spune sloganul “Gandim la fel” asociat cu doi barbati care se holbeaza la o duduie îmbrăcată provocator si care face acea miscare cunoscută din Basic Instinct. În niciun caz du-te la bancă să îţi faci un credit …

Uite cam ce viral a iesit pe net de la povestea asta – poate pune pe cineva pe ganduri: