Iată cum şi cu ce ne promovează nemţii turismul din România

Turoperatorul german ITS Reisen, parte a concernului Rewe, va promova în catalogul din 2013, destinaţii turistice din România, începând cu Delta Dunării, se arată într-un comunicat de presă al Ministerului Dezvoltării Regionale şi Turismului /MDRT.

Astfel, ITS Reisen intenţionează să extindă, pentru anul viitor, promovarea pentru România, printr-o broşură dedicată ţării noastre, distribuită în Germania, Austria şi Elveţia, ce va prezenta destinaţii şi produse turistice specifice ţării noastre.

Principalele forme de turism vor viza Delta Dunării, circuitele culturale, dar şi turismul activ şi în natură, manifestat mai ales sub formă de drumeţii şi activităţi de observare a florei şi faunei.

Mai citeşte:

Prinţul Charles şi Vlad Ţepeş, agenţi de turism pentru promovarea României

Patrimoniu cultural 2.0 – Relansarea site-ului monumenteuitate.ro

Catalogul, ce va fi produs până la sfârşitul lunii noiembrie, urmează să fie distribuit, în 2013, de circa 2.500 de agenţii care vând produsele ITS în cele trei ţări amintite. Totodată, potrivit MDRT, România va continua să apară în catalogul \”City Trips\” al turoperatorului german, cu destinaţii ca Bucureşti şi Sibiu.

Decizia a fost luată în urma discuţiilor demarate de către secretarul de stat Cristian Bărhălescu cu reprezentanţii ITS Reisen în luna august, la Berlin, şi continuate în octombrie, la Salzburg, cu ocazia lansării Catalogului ITS 2013. ITS Reisen face parte, alături de Jahn Reisen, Tjaereborg, ADAC Reisen, LTUplus, Dertour şi Meiers Weltreisen, din divizia de turism a concernului Rewe, locul doi în topul concernelor turistice din Germania, în funcţie de profit.

Compania deţine peste 2.500 de agenţii de turism proprii, în franciză sau în cooperare cu alte agenţii de turism, dar şi agenţii de incoming proprii în 13 ţări.  ITS este unul dintre turoperatorii care au înregistrat creştere pe piaţă şi care atrag turişti interesaţi de formele de turism caracteristice României, aşa cum au fost ele identificate în studiile şi documentele strategice realizate pentru MDRT în domeniu.

MDRT gestionează planul naţional de marketing şi promovare turistică, elaborat pe baza unor studii şi documente strategice, şi care prevede un set de acţiuni specifice, printre care şi cele destinate promovării prin intermediul turoperatorilor.

Maria Stefan

Recent Posts

Castelele, conacele și cetățile din România scoase din ruine cu ajutorul banilor europeni

Zeci de cetăți, castele, palate și conace din România au fost reabilitate cu ajutorul fondurilor…

o săptămână ago

Berlinul vrea să scape de vila lui Goebbels, ministrul de propagandă nazist

Guvernul de la Berlin vrea să cedeze o vilă care a aparţinut cândva ministrului de…

o săptămână ago

Incendiu violent lângă Mănăstirea Voroneț cu câteva ore înainte de Paşte

Un incendiu de proporții a izbucnit lângă mănăstirea Voroneț, sâmbătă chiar cu câteva ore înainte…

o săptămână ago

Un colț de geam roman, descoperit de arheologii din Alba Iulia

Arheologii din cardul Muzeului Național al Unirii Alba Iulia au prezentat un colț de geam…

2 săptămâni ago

Două clădiri de patrimoniu ale Bucureștiului propuse pentru consolidare, respinse de consilierii PNL și PSD

Consilierii PNL și PSD, care fac partre dintr-o coaliția de ceva timp la guvernare în…

2 săptămâni ago

400 de ani de patrimoniu cultural al Danemarcei s-au prăbușit în flăcări

O clădire istorică a bursei de valori din centrul orașului Copenhaga a fost cuprinsă de…

2 săptămâni ago