Categories: Diverse

Cum se câștigă și consolidează relația dintre operatorii și jucătorii care activează pe piața jocurilor iGaming

Industria jocurilor iGaming a atras aproape 97 miliarde de dolari în 2023 dintr-un total de 702 miliarde de dolari cât au obținut operatorii tereștri și digitali anul trecut. Până în 2024, peste 4.2 miliarde de persoane au accesat serviciile operatorilor din acest domeniu, un număr care ilustrează popularitatea jocurilor de noroc la nivel mondial.

Loializarea clientului reprezintă una dintre strategiile promovate de către operatorii din sectorul iGaming, alături de alte instrumente de marketing, precum bonusurile personalizate sau acordarea de asistență prioritară. Operatorii din această industrie, precum platforma de cazinou GGBET, mizează și pe turnee și promoții în rețea, precum și pe îmbunătățirea experienței de joc a membrilor.

Cum se construiește o relație solidă între operatorul iGaming și membrii platformei digitale cu jocuri de noroc?

Relația dintre operatorul de cazinou sau pariuri sportive începe încă dinainte de momentul înregistrării. În acest sens, acesta creează programe de afiliere care îi permite să atragă un număr cât mai ridicat de potențiali membri. Aceste programe includ diverse bonusuri care îi pot convinge pe jucători să se transforme în membri și să se înregistreze pe platforma digitală cu jocuri de noroc.

În timpul înregistrării, în formularul ce trebuie completat de jucător, există câmpuri pentru introducerea codurilor promoționale. Tot aici viitorii membri pot să bifeze caseta alocată primirii de oferte promoționale exclusive, care reprezintă, de asemenea, un instrument de marketing al operatorului. Ulterior finalizării înscrierii, jucătorul primește diverse bonificații, printre care se evidențiază bonusul de bun venit, bonificația pentru verificarea identității și alte recompense.

Însă, una dintre cele mai solide programe de consolidare a relației cu membrii este reprezentat de clubul de loialitate. Aceste programe sunt ierarhizate pe niveluri, fiecare etapă având beneficii diferite față de nivelul precedent, dar și față de cel superior, tocmai pentru a-l motiva pe jucător. Operatorii care activează pe piața jocurilor de noroc din spațiul virtual au extins oferta de fidelitate.

Astfel, pe lângă ofertele clasice, cash și rotiri gratuite, aceștia au implementat opțiuni cashback, reducerea rulajului pentru bonusurile revendicate de membri și acordarea de bonificații aniversare. De asemenea, pe lista privilegiilor se numără și alocarea unor numere de contact prioritare, a managerilor de cont și a acordării de suport cu prioritate. Un alt favor important pentru membrii loiali este procesarea rapidă a tranzacțiilor și creșterea valorii sumelor ce pot fi retrase.

Alte practici și instrumente de marketing utilizate de operatorii iGaming pentru fidelizarea membrilor

Personalizarea experienței utilizatorului este una dintre modalitățile folosite de operatorii din acest sector al jocurilor de noroc pentru a-și convinge membrii să continue să le utilizeze platforma. În acest sens, furnizorii de servicii digitale de cazino și pariuri sportive folosesc Inteligența Artificială și tehnologiile AR și VR pentru a crește îmbunătăți calitatea experienței jucătorului. Inteligența Artificială ajută operatorii iGaming să identifice tipurile de jocuri și bonificații căutate de jucător, recomandările concentrându-se într-o direcție clară. Unii dintre operatori le procură jucătorilor jocuri noi, din categoriile accesate de aceștia, iar în anumite cazuri îi invită pe aceștia să participe la turnee cu jocuri exclusive bazate pe preferințele acestora.

Un alt instrument de marketig utilizat de operatorii din sectorul jocurilor de noroc digitale este reprezentat de organizarea de tombole speciale pentru membrii loiali. De asemenea, aceștia le acordă membrilor care au obținut accesul la anumite niveluri de fidelitate bonusuri direct în timpul jocurilor favorite. Cel mai nou instrument de fidelizare al jucătorilor de pe platformele cu jocuri de noroc online este programul de NFT-uri.

Acest tip de program de loialitate este întâlnit pe site-urile care folosesc tehnologia blockchain. Astfel, jucătorii se înregistrează într-un sistem P2E (Play to Earn) care îi permite jucătorului să obține tokeni care pot fi preschimbati în sume reale sau în alte avantaje în mediul real, la magazinele și colaboratorii operatorilor de jocuri de noroc. În plus, jucătorii pot să schimbe, să tranzactioneze sau să vândă NFT-urile obținute la cazinourile din mediul virtual.

Se poate spune că baza relației între jucători și operatorii care activează pe segmentul jocurilor digitale de noroc este reprezentată de un sistem de avantaje reale pentru ambele categorii. Este binecunoscut faptul că operatorii iGaming sunt privilegiați de numărul mare de jucători activi, dar cei care redistribuie o parte din profitul generat de jucători către aceștia sunt avantajați pe termen lung.

Este important ca programele de fidelitate ale operatorilor de cazino și pariuri sportive din mediul digital să acorde beneficii reale și utile membrilor săi. Jucătorii trebuie să se simtă cu adevărat destinatarii ofertelor, iar acestea să le procure facilități care să contribuie la îmbunătățirea experienței de joc. Astfel de privilegii trebuie să fie disponibile în mod constant la operatorii de jocuri de noroc din spațiul virtual.

Într-un final, jucătorii recompensați conform așteptărilor prin intermediul acestor programe, se vor preschimba la rândul lor, într-un instrument de marketing. Aceștia vor recomanda operatorii altor jucători, transformându-i pe aceștia în noi membri ai platformelor iGaming.

Tineri Jurnalisti Online

Recent Posts

Satul-labirint din nordul Moldovei. Metoda ingenioasă prin care un cătun s-a apărat de invadatori

Satul Vatra din județul Botoșani seamănă cu un labirint populat, având zeci de ulițe care…

2 zile ago

Top 10 ciudăţenii despre pantofi. Cand purtau barbatii tocuri?

Pantofii spun totul despre noi: ce stil de viaţă avem, ce venituri avem şi cât…

4 zile ago

Calea Victoriei redevine pietonală

Programul "Străzi deschise" va fi reluat, iar Calea Victoriei va redeveni pietonală în acest sfârșit…

5 zile ago

Restaurantul La Maison Florus se deschide într-o casă de poveste din Focșani

Una dintre cele mai vechi case negustorești din Focșani, mărturie a orașului cosmopolit din a…

5 zile ago

Joburi pentru leneși, chiar în hoteluri de lux

Există job-uri special croite pentru oamenii leneşi. Unii sunt plătiţi să testeze serviciile hoteliere, alţii…

5 zile ago

Curiozităţi despre instrumentele de scris: de ce pana de scris e printre cele mai longevive

Pana a fost unul dintre cele mai longevive instrumente de scris. Instrumentul provenea de la…

6 zile ago