Linia Oraviţa-Anina urma să rămână deschisă în perioada 12 decembrie -1 aprilie doar în zilele de vineri, sâmbătă şi duminică, conform noului Mers al Trenurilor 2021-2022. Situaţia a dus la protestele comunităţii locale, mai ales că nu este prima încercare de a închide linia istorică pentru care se fac demersuri de includere în Patrimoniul UNESCO.
Sorin Grindeanu, aflat sâmbătă la Timişoara, a anunţat că s-a rezolvat problema din Caraş-Severin, la fel ca şi cea legată de traseul Periam-Lovrin, unde firma privată a renuţat să mai opereze.
„Vă anunţ că pe Oraviţa-Anina, m-au informat în această dimineaţă colegi mei, nu va fi întreruptă circulaţia trenurilor. Va fi aşa cum a fost şi până acuma. Au luat în calcul acea componentă istorică. Deci e o problemă rezolvată. Cum rezolvată a fost în această săptămână problema din zona de vest a judeţului Timiş, unde exista un operator privat pe tronsonul Perioam-Nerău-Pesac şi aşa mai departe, care a anunţat că de luni nu mai asigură periodicitatea trenurilor. CFR Călători a anunţat că preia acest traseu şi oamenii pot face naveta în continuare”, a declarat Sorin Grindeau.
“Semeringul bănăţean” are o lungime de 34 de kilometrui şi a fost inaugurată în 1863. Traversează 14 tuneluri şi zece viaducte şi a devenit un apreciat traseu turistic solicitat în special vara.
Zeci de cetăți, castele, palate și conace din România au fost reabilitate cu ajutorul fondurilor…
Guvernul de la Berlin vrea să cedeze o vilă care a aparţinut cândva ministrului de…
Un incendiu de proporții a izbucnit lângă mănăstirea Voroneț, sâmbătă chiar cu câteva ore înainte…
Arheologii din cardul Muzeului Național al Unirii Alba Iulia au prezentat un colț de geam…
Consilierii PNL și PSD, care fac partre dintr-o coaliția de ceva timp la guvernare în…
O clădire istorică a bursei de valori din centrul orașului Copenhaga a fost cuprinsă de…